Tuesday, December 13, 2011

Marching - 2011 December

11 December 2011
20km
70km
Al mijn 4e tocht en toch al 70km bij elkaar gestapt! Ik was heel vroeg vertrokken, met de bus van 8:19, het is nog te donker voor een bus vroeger. Er zaten al genoeg wandelaars op de bus. Om iets voor 9u op pad en het was een leuke wandeling, maar ik was te warm gekleed. S'morgens vroeg was het toch wel koud, maar later op de dag is het erg warm als je wat ingestapt zijn. De meeste mensen stappen gewoon met een fleece, misschien moet ik dat ook probeer, want ik zweet toch wel veel. Ik weet eigenlijk niet hoe dat zweten en drinken allemaal samengaan, moet ik ook veel drinken, kan ik kontrole posten overslaan? Ik ben nog niet ervaren genoeg om te weet wat de inspanning op mijn bloedsuiker doen.
Ik voelde dat het alweer twee weken is sinds mijn laatste wandeling. De wandeling ging goed, ik heb het in 4u gedaan en heb heel de namiddag ontzettend pijnlijke voeten gehad, maar maandag voelde ik niets meer. Pas vanaf dinsdag voelde ik dat ik stramme benen had.
Wandeling vertrok van Montfortcollege in Rotselaar en ik stapte dichtbij David zijn oude appartement voorbij.
Nu pas leer ik de mooie plekjes in de omgeving.
Nogal grappig, maar wij waren met 3 koppels en ik wat ongeveer hetzelfde tempo heel de route deed, allemaal op hetzelfde bus naar daar, zelfde hoeveelheid km en dan op hetzelfde bus terug tot aan het station.

No comments:

Post a Comment