Tuesday, December 13, 2011

Marching 2011 - November

13 November 2011
14km
Mijn eerste wandeling en dat in Kessel-lo, eerst Kesselberg omhoog en ergens waren we ook in Chartreusebos verzeild geraakt. Het viel enorm goed mee, echt genoten. Het was zacht weer, maar heel erg mistig, niet veel van de landschap was zichtbaar.
Stapte nogal rap omdat ik de meeste mensen voorbij stak! Enkele paseerde mij, misschien de mensen die 20 km doen. Omdat het de eerste keer was dacht ik niet meer als 14km te doen - het kat uit de boom kijken en zie hoe het gaat. Op 5 km was de eerste kontrole post. Ik heb alleen maar een stempel gekregen en is dan verder gegaan. Nergens op kontrole posten gestop en was na 2 1/2u op het einde.
Wegmarkering was héél goed, genoeg en gemakkelijk om te zien. Voor herhaling vatbaar.
Dag nadien was ik enorm stijf

20 November 2011
20km
34km
Nog een wandeling in de onmiddelijke omgeving, deze keer is de start aan de Kaserne in Heverlee.
De wandelgroep van de Paras, hehe! Klinkt gevaarlijk.
27ste Red en Black Dragon Mars! Ahwel, dacht ik, ik doe maar 15km, ik heb niet door de week geoefend. Het was allemaal lussen en een kontrole post om de 5km. De wandeling ging door Heverleebos en rond Vaalbeek. Was dichtbij Q & co voorbij gegaan en heb rap binnen gespringt. Daarna weer vertrokken en er was iemand voor me, die dikwijls stopte en omkeek. Hij was niet zeker van de route en er waren dan ook niet veel mensen op die moment. De wegmarkering was wel overal, maar niet zo goed van ver te zien. Wij hebben dan voor de rest van de weg samen gestapt en heb ik ook 20km gedaan.
Er zijn leuke wegskes achterin. 20km was rapper om als ik dacht.
Helemaal niet stijf.

24 November 2011
Heb me aangsloten bij een wandelklup, In Den Engel. Van de café op de Grote Markt.

26 November 2011
16km
50km
Mijn 3e wandeling al. Ik heb afgesproken met Karin Verhegge om 10u aan het station van Diest, want de start was op 2km vandaar. Het was leuk om haar weer te zien en samen te wandel.
De wandeling was opgesplits in 3 lussen van 10km elk. Natuurlijk kon je ook nog een korter route stap in elke lus. Wij waren begonnen met het lus die door Diest ging. Mooi historische centrum en dan over de militaire verdedigingsgordel.
Na 10km hebben we dan pause gemaakt en iets gegeten. Terwijl wij daar zaten kwam iemand erbij, het bleek iemand van Intersoc te zijn, Fons van in Valmenier. Met hem heb ik ooit van Valmenier naar Valior gestapt en terug.
Geeneen van ons twee had nog veel goesting om te stappen en na 16km wandelden wij voorbij het station. Wij vonden dat wij genoeg gehad hebben en vertrokken naar huis.
Goed genoeg bewegwijzerd.


No comments:

Post a Comment